2013年1月31日星期四

減肥既正確知識02


關於身體既脂肪

首先每個人既脂肪細胞多少都有所不同

點解有人會食極都唔瘦 有人會食多少少都容易肥

係因為本身既脂肪細胞既多少

好似我既脂肪細胞有1000 你只有200

我食同你 同一個份量既野 我可能一個月後肥左一個碼 但係你只係肥左我既五份一個碼

但係脂肪細胞少既人 往往出現既問題都會比較多

因為肥既人食左D唔健康既野會肥 佢會食少D 但係瘦既人會唔覺

但係瘦既人 個D壞既擔固純等等都係食左落肚的

除左人天生既脂肪細胞會有多D或者少D之外

人主要係青春期之前 脂肪細胞都會改變多同少

但係青春期後 人既脂肪細胞都唔會變多或者少

所以如果你青春期前係瘦 之後都無咁容易肥

而減肥係全身咁減 但係每個人既脂肪細胞分布都會有所不同

好似女人既下身脂肪脂肪細胞比較多 所以下身會肥先 而男仔就係個肚 腰既位

所以大家唔好再問我個胸點減 我對腳點減 都係做帶氧運動減架啦

除左抽脂之外 無任何方法可以局部瘦 你係練大個個部位既肌肉 只係睇落去結實D

但係唔會令佢既脂肪減少

最後我講一樣大家都經常誤解既野 就係脂肪同肌肉係無直接既關係

大家唔會互相轉變 但係肌肉所消既卡路里比起脂肪係多十幾倍

所以你身體既肌肉越多 減得越快

脂肪係人體所需既

你唔係因為食脂肪而變脂肪 正如你只係食蛋白質都唔會無啦啦變肌肉

脂肪主要分為飽和脂肪同埋不飽和脂肪

飽和脂肪主要係肉類中既脂肪 呢種脂肪對身體無乜好處

而不飽和脂肪 主要係魚類 植物類既脂肪 呢種脂肪對身體係好好

因為不飽和脂肪可以令到身體好既擔固純提升 下降壞既擔固純

而最好既脂肪就係omega-3可預防心臟病及降低過高的膽固醇和血壓 詳細自己google

而且不飽和脂肪某程度上係可以有助消脂


碳水化合物 每克 4卡路里 蛋白質 4卡路里 而脂肪 每克係含有9克既卡路里

所以脂肪食得過多會肥 就係咁解 而唔係食落肚既脂肪就會變脂肪

適量咁食對身體係好多好處 過量咁食 乜野都對身體有唔好 都會肥

gi值

中文係升糖指數 相信大家可能都聽過 但係可能完全唔知係乜
首先食物既GI值越高 即係越容易消化 好似白飯 白面包 蛋糕 呢D都係gi值比較高既野

而GI值低既 即係代表消化時間比較長 好似全麥包 麥片 燥米紅米飯 番薯
GI高既食物 當你食左落肚 食物可以好快咁吸引 係好適合係高強度運動後用黎補充

但係其他時間食 會令到胰島素特增 促進脂肪形成

而且呢D咁容易吸收既食物 係30分鐘左右就會完全消化哂

如果你諗住做一個一個鐘既運動 係一定唔夠慢慢提供能源比你去完成

所以你做一個比較長時間既運動之前可以食Dgi值比較低既食物

消化時間比較長 可以慢慢提供能源比你去完成 而且會令到胰島素平均穩定

所以大家平時食既野 最好係gi值比較低既野 佢既飽肚感都大D

大家google下食物既gi值啦

沒有留言:

發佈留言